Job 54 van 302


Report this listing

Solliciteren



Teamleader Schoonmaak


Functie

Verwacht het onverwachte voor jouw talent! Square City werkt als trusted advisor voor profielen in office, logistiek & engineering. Wij bieden expertise, dialoog en continuïteit om als selectiepartner de juiste match te vinden voor onze klanten en kandidaten. Door ons uitgebreid netwerk van professionals en de persoonlijke benadering van onze consultants mag je rekenen op een kwalitatieve, duurzame en transparante samenwerking.

Square City zoekt vandaag een Teamleader Schoonmaak in de regio Brussel . Voor één van onze klanten, een stabiel bedrijf dat belang hecht aan hun mensen, het milieu en de omgeving rondom hen.

De verantwoordelijkheden voor deze functie zijn:

  • Je coacht, begeleidt en traint de schoonmaakmedewerkers.
  • Je voert regelmatig evaluatiegesprekken met je teamleden.
  • Je maakt een goede planning en controleert nauwkeurig de schoonmaakwerkzaamheden bij de klanten.
  • Je onderhoudt uitstekende contacten met je klanten .
  • Je verbetert onze dienstverlening door proactief de behoeften van de klant te signaleren en aan te pakken.
  • Je handelt administratieve zaken af die bij jouw rol als Teamleader horen, zoals voorbereiding van lonen, facturatie, vakantieplanning en vervangingen .
  • Je rapporteert regelmatig aan je District Manager om goede financiële resultaten te waarborgen.
  • Je stelt jouw team samen in samenwerking met onze HR-dienst.

Jouw profiel

  • Je hebt enkele jaren ervaring in een leidinggevende functie , bij voorkeur binnen de schoonmaaksector.
  • Je bent een probleemoplosser die helder communiceert en zijn beloftes nakomt.
  • Je weet in verschillende omstandigheden het hoofd koel te houden en prioriteiten te stellen.
  • Je bent flexibel inzetbaar in variabele werktijden.
  • Je beheerst Nederlands en Frans zeer goed, en hebt een basiskennis van Engels .
  • Je hebt ervaring met het MS Office-pakket ; ervaring met Navision is een pluspunt.

  • De schoonmaakprestaties ter plaatse controleren (kwaliteit, tijdschema, verslagen,…)
    De klachten verzamelen
  • Schoonmaakwerkzaamheden plannen en coördineren
  • De prestaties, het contract, het aantal werkuren, ... a.d.h.v. de eigenschappen van de plaats vaststellen
    De klant adviseren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Opvolg- en activiteitengegevens registreren
    De informatie doorgeven aan de betrokken dienst
  • Schoonmaakprestaties op verschillende locaties superviseren

Aanbod

  • Je komt te werken voor een werkgever die belang hecht aan duurzame relaties met klanten en medewerkers, milieu, sociaal engagement en fun@work .
  • Je salaris is afhankelijk van je ervaring, vaardigheden en opleidingsniveau .
  • Je ontvangt maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, een bedrijfswagen + tankkaart, GSM en laptop als onderdeel van je salarispakket.
  • Zowel bij de start als later kun je opleidingen volgen.
  • Je geniet elke dinsdag en donderdag van een lekkere, verse koude of warme schotel voor €1,5 op het hoofdkantoor. Geef toe, daarvoor doe je het toch!

Solliciteren

Niels Van Broeck
03 600 79 77
niels.vanbroeck@squarecity.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht